And.... Im Back !

Har haft fullt upp ett tag så ni har fått lida ;/ men nu förtillfället är det lugnt i skolan och jag har flyttat in i mitt nya vackra fantastiska rum och är klar med en massa prov från th så dags att blogga lite nu kanske? i går var jag ute med söta underbara Kajsa på första joggingturen/ powerwalken 2011! vi kände att vår mentala vila fick vara över så vi drog på oss joggingskorna och våra RayBan och gick ut till vackra Tylösand , sprang på stranden till kyrkan och gick till handikapsbadet samt sprang de 3 kilometerna hem i gen,Så himmla sköönt! Jag rekomenderar värkligen er att besöka Halmstad , speciellt på sommarn... vackraste stället i sverige helt klart.
Men nu har jag jort Kajsa pissed Of genom att övertala henne att gå på Body Combat med mig i kväll, body combat är när man typ rör sig i olika kamp sports inspirerade mönster ;) rekomenderas ! nu ska jag fixa lite in my lovely amazing room and then study a bit So , have a lovley evening !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0