trött på påverkan...

jag är trött på mig själv... när jag har tagit in för mycket från omgivningen och kan sitta och säga saker när jag är arg som jävla bög sport eller jäkla rysktysk.... ni vet saker som är helt random men folk säger så mycket i ens omgivning... jag har inget emot bögar eller tyskar och ryskar i gentligen ? det är bara något man säger och jag tycker det är sjukt dåligt, vadfan lever vi på ... 1500-talet? det är sjukt! jag upprepar SJUKT! blir så jäkla trött på mig själv när sådant slinker ur ...  det är så förodömmande, rasistiskt och könshatande ... vadför säger man sådant då om man vet att det är fel och man menar ju inte det så men själva ordet BÖG sägs som ett svärord. och det är hemsk rent ut av hemsk att det har blivit så ... vad fan lever vi i för miljö ? vad får vi våra syskon eller barn att börja med ? hur kan vi sitta och säga jävla kärring sport till något när vi kämpar för ett jämnställt sammhälle och själva är tjejer? jo för att våra pappor kan sitta och säga så och de gör det för att deras pappor sa så och fortsätt uppåt i tidslinjen 400 år .... men våra pappor menar inte det så heller. och hur kan man vara så osportslig? arg på mig själv arg på sammhället och arg på allt förodömande. hur har det blivit så här? när började vi säga rasistiska köns hatande ut tryck när vi inte menar det ? hur fick vi ordet bög , blatte ,arab till svär ord? och speciellt inte när vi eller jag inte har något emot dem . de är vanliga människor och vadför sitter vi inte och säger jävla människo idiot jälva fucking griseknoa eller VADFÖR ANVÄNDER VI SÅDAN SKIT ÖVER HUVUDTAGET?  och vad för ska jag behöva ha den här disskussionen med mig själv???? Jag tycker ju att de inte är något stort med att vissa har slöjor på sig när jag väl fick en förklaring? vadför är killar värda mer än tjejer? när utan tjejer så skulle världen fortfarande vara kvar på stenåldern eftersom vi är så sjukt smarta och är baktanken bakom det mesta. vad för ska dessa disskussioner finnas? HUR STOR ÄR SKILLNADEN I GENTLIGEN MELLAN SVENNEBANANER ARABER TYSKAR AMERIKANER LATINAMERIKANER ASSIATER BÖGAR FLATOR BISEXUELLA OCH HETRO? blir så sjukt arg. vadfan är människor så taskiga? och vadför har de orden blivit svärord?  sjukt , helt sjävla sjukt.
99% har en dröm om att bli något stort , rika... min dröm är lika dan, men med inriktiningen att bli något stort och kunna hjälpa folk med böcker och saker som rör , kunna skänka pengar till de som behöver dem och va en av dem som är stödkäppen för en bättre värld.  det är min dröm ... sluta säga dessa ord i sjuka sammanhang och fan ta och börja respektera varrandra  , varrandras kulturer och sexualitet . lära oss av varrandra ! 

snälla , bli en i stödpinnen för respektfull jämdställd klok människlighet. försök att tänka på detta när ni sitter där framför tv.n eller i vilket sammanhang som helst .... snälla!


nu ska jag kolla på handbolls VM och när Sverige slår de dem ska möta... jag inte använda ord som blatte , bög ... eller någon annan skit . jag ska tala för mina väderingar. det är dags nu . godnatt söta underbara människor från hela världen. jag ser framemot att få lära mig mer om er .

Godnatt  kram L-Chic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0