Stuff that makes me cry...

Jag kan komma på mig själv med att gråta (alltså happytears) vid både konstiga och kanske inte så konstiga tillfällen. jag gråter när det är folk som betyder mycket och får träffas efter en lång tid jag gråter till extreme homemakeover. men jag gråter okså till saker som jag tycker är konstigt, jag gråter till när någon vinner typ skid Vm eller hockey Eller ja vad som helst! det är väll för jag förstår hur mycket de kämpar och offrar för det. men känner ju mig inte lite töntig när jag sitter framför tvn eller en bok och lipar ;) men nu måste jag fortsätta plugga, vad för ska det vara så svårt att hitta inspiratition ? ha en bra dag! :)
Ps. golvet slipas :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0