Smart-Lära!

Dagens smartlära mumsar jag på nu...
Okej , alla vet att sallad inte är ett förstaval hos många. Men alla vet okså att cesar sallad är något som alla äter. inclusive min kusin som alldig äter sallad... vi vet okså att cesar sallad inte är det nyttigaste alternativet. men ett bra steg mot rätt riktning. Och alla vet att jag kämpar med min lathet, även om detta tippset är lathet i högsta grad. SALLADS PÅSAR! det är hur smart som helst och finns i alla affärer. den smartaste påsen är cesar påsen. du får fräch sallad , torkade brödbitar (vad det nu heter crossi... ? )cesar dressing  och ost ! I lagom mängd. det är schysst att servera till vanlig mat och om du vill äta den till lunch lägger du bara till bacon eller kyckling eller båda... SMART!
och det är inte så jävla dyrt heller.
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0