Fucking choices

blir så trött när man måste välja mellan two things. Som att hjälpa en vän att inte sjunka in i sig själv helt och förlora sig själv till helt fel människor. och att hoppa av bergodal banan hon/han  åker på för man klarar inte av att dras in i personens osäkerhet... it is hartbreaking. men man måste ju faktiskt hjälpa sig själv i första hand och om man har lyckats med självförtroendet så ska man ju inte gå ner sig pga .. att en vän som är så svår att få upp ur en osäker gega så svårt fångad att du komer gå ner dig själv? Nej people , i fall du känner eller det gör du nog inte men att du är fast i gegan, visa att du vill ha hjälp och i fall du inte vet så kanske du är fastklistrad under beskyddet av en starkperson , du trivdes i klistret innan när du vill sitta fast i mamma men nu börjar det skava och göra ont. du vill bli fri men kan inte, du kan inte för du sitter fast i klistret. men gissa vad ? DU KAN ! du måste bara kämpa för det ! bryt kontakten , klättra uppåt skrik efter hjälp !!! det finns hjälp. men folk tänker inte dra ner sig till dej och ge dig en knuff om du inte visar att du vill det. 
det kan vara svårt att dra sig ur en vänskap. speciellt en lång sådan där föräldrar och andra vänner är inblandade. du sitter liksom fast i ett spindelnät och vet inte rikikt hur du ska gå till väga ... ignonerna går ju inte för en längre tid för då blir man ju deppig men what to do ? förslag skulle vara tacksam...  själv tror jag att jag skulle bygga bort dem på något sett. långsamt flytta mig närmare de jag bryr mig mer om och försöka bryta trådarna till den man vill bli av med. Och bara bli starkare i mig själv så man kan sluta bry sig alls om dem... svårt är vad det är. allt  i livet är svårt men vad fan vi måste ju kämpa! och fastna inte i en jobbig situation. bryt dig loss! det är what you got to do. lyssna på texten i denna låten ... vissa låtar gömmer värkligen en riktigt bra peppande text i dålig musik....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0