"Nyårslöften är inte till för att hållas"

Vet ni vad jag tycker är dumt ? Åldersgränsen på gym . tänk på de tjejer och killar som känner att gym är deras grej och inte kan gå förens om flera år ... vadför är det så svårt att förstå skillnaden mellan 12- och 13+ ? DET ÄR EN GYRMT STOR SKILLNAD! Mamma / Tonårs dotter bråk isn´t there for no reason. folk tror fortfarande vi är lika trångsynta och borta som vi var när vi var 11 . I fall those who call them self grownups ... skulle låta oss vara mer delaktiga i viktiga beslut som faktiskt rör oss också och inte behandla oss som vi var dumma i huvudet så skulle tonåringar inte känna sig undantryckta och börja röka och supa i ren protest. VI kallas Tonåringar för some reason . för vi är inte barn längre ! och vi är inte tråkiga vuxna och gammla heller . Vi är sjukt smarta och har något och komma med så börja lyssna på oss , börja öppna öronen för våra ideer, vårt IQ är inte så jävla lågt som ni tror... We are the future.
Följ efter TK... De har en riktigt bra lösning på att låta oss komma in i samhället om man säger så , men samtidigt inte splittra oss. Det ÅRET man fyller 15 får man börja gå på passen . så även om du fyller år den sista december så får du börja den 1 januari. gym gränsen är ju 16 som vanligt pga att det fanns idioter som missbrukade vikt maskinerna... så klart alla dras över en kant men det står typ i svenska gymförbundets regelbok ...eller vad det nu heter.  men smart lösning av Tk !  
Så nu äger jag mitt första Tk kort... Awsome ! varierad träning är det som är rätt för mig tror jag , tröttnar så enkelt när man går till samma sak over and over again så fotboll och those things arent my things. skaffade ett par nya gym skor okså , det behövdes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0