MysPys with my Imagination

Ni vet hur kul det är att sitta och bläddra i sitt baby album , eller jag tycker det är extremt mysigt i alla fall :) Så något jag har tänkt på länge är att i fall jag får ett till syskon så ska jag fan med ta och göra en fottobok där jag klistar in bilder från ulltrajuden och skriva vad som händer i mitt huvud och vad som händer utanför mitt lilla embros skyddande värld... så jag stack in till stan och hittade vad jag sökte på lagerhouse, en klassisk fotto bok och detajer... hittade söta unika vykort som jag nu har klistrat på på framsidan... awsome! har även köpt en guld och en silver penna att skriva med ... Så ska jag ge min lilla bok till Embrot när hon föds ;) eller rättare sakt blir lite äldre... så nu ska jag fortsätta och mysa med boken lite tända ljus och some ice cream , PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0