Hey Guys!

Lässen för dålig uppdatering men jag skriver när jag känner att jag känner att jag behöver få ut något eller har något att komma med , och nu har jag varit i extas sedans onsdaskväll... och jag har inte kunnat berätta förens nu när vännerna vet! Jap jag ska bli syster ! again for the third time... när man får reda på något sådant känner man sig så complete happy så inget når en, vet inte hur många timmar jag har suttit vid det lilla embro fottot med ett stort leende på läpparna... hur underbart är det inte att få bli storasyster när man är 15 år ? och för tredije gången i livet!! det är inte många som får göra det... jag är i allafall i extas och ta mig an livets problem då är lite svårt men nu börjar jag komma till baks till reality again. och ni kommer få lite livs råd och frågor att tänka på ;) och följa Ally/ Alvins tid i magen eller rättare sagt allt ur mitt perspektiv och min rädsla för att min 42 åriga mamma ska få missfall... läskigt. ja men nu ska jag nana Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0