goglenaget

godnatt kära idioter, alla männsikor är nog en lliten idiot på insidan ... det tror jag . vissa visar det mer än andra och vissa lyckas hålla idioten i ett väldigt kort koppel. Nu ska jag sova , måste funder på hur jag ska få K att hänga med till kyrkan i morgon. Tänk vad mycket enklare livet skulle vara om rädsla inte fanns , om alla var så sjukt säkra på sig själva så de nästan sprack , om alla var modiga och vågade ta an nya utmaningar. det skulle antaglien inte vara särskilt kul eftersom vi vill ju inte att alla ska vara likadana , och de ur jobbiga caring people som försöker hjälpa till med att höja självförtroendet hos de små fegisarna som sitter och trycker i en ballong ,de skulle ju inte ha något och jobba med. nu ska jag och mitt konstiga huvud sova , kom i håg att det kommer bli något stort av dig om du bara vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0