Ett litet tipps...

Hejsvejs! tänkte skänka er ett litet tipps... läste Frida- vinterspecial nyligen , brukar inte läsa den tidningen eftersom jag fått uppfattningen av att den bara innerhålller en massa helt totalt ur töntiga svenska idol eller melodi festivalen kändisar som Eric Saade Eller någon annan lam kändis som enligt mig värkligen inte deserve al the attention , som Justin Biber. han är ju så sjukt tråkig. Ingen intressant röst och det är som ett grått täcke har lagt sig över honom. eurk. Och det är en uppfattning många i min omgivning har. Men i fall de bytte ut all piss tråkig info om svenne töntarna och fyllde de sidor med de svenskar vi faktiskt är riktigt stolta över som Robyn och Tova Styrke ( en av dem enda lyckade Idol deltagarna. ) och andra riktigt intressanta kändisar, Så skulle tidningen uppnå topp nivå ! . Det är väldigt bra hår knep och kläd tipps ! roligt horoskåp och ögonskuggan man fick med var något man faktiskt kan använda.


Vill dela med mig med ett av hårknepen som jag tyckte va riktigt bra! 


Om du vill ha en riktigt härlig stor hårbolle på huvudet och inte har tillräckligt med hår så använd dig av en utfyllnad donut !  2 av mina sköna tjejer kör Rytmisk Gymnastik och det händer att de använder sig av dessa i bland på vissa tävlingar. hårbollen blir riktigt cool , och jag tycker den funkar super utanför spagat mattan okså ! i Frida visar de ett exempel på Kim Kardashian som har en stor elegant bolle på huvudet. vet okså att the hills tjejen lauren conrad anväder sig av munken. ( ett riktigt bra knep ! )   munken finns att köpa här  . Du måste get an account. men det verkar som det finns riktigt shyssta produkter till hår , hud och själ så tycker ni ska give it a try. munken ligger under hår vård , löshår. Tycker värkligen ni ska investera i denna , i know i will ! Man måste ju piffa upp vardagen lite. 

Så här gör du...

Nr.1 Sätt upp håret i en stram toffs , sätt toffsen där du vill ha bullen .


 





Nr. 2 Placera munken runt toffsen . 

 



steg 3.Täck munken med håret. sätt hårspännen i slutet.


 


Steg 4.

Nu kan du antingen snurra resterande hår under munken där det inte syns eller så gör du det synligt så det blir en snygg detalj. du kan ju okså fläta ...



visar alla tre förslagen ...


4 / 1
putta in håret under knuten. Du kan fästa med hårnålar (spännen ) i fall du gör en engen knut av just your hair , så använd helst de hårspännen som redan är ut töjda när du köper dem.







4 /2

Lägg håret som en fin "kant" på bullen .  Du får vara lite kreativ när du fäster denhär veriationen.
kanske ett hårspääne rakt ner? av lite kortare sort...




Del . 4/3

gör en fläta av det lösa håret eller flera och vira det runt bullen. fäst med hårspännen. 


del . 4 / 3 / 1


 
Hoppas du förstod lite av mina fina bilder ;) men det blir säkert bra ! Godnatt kram :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0