I am sorry but...

uppdateringen är kass , har varit kass och kommer vara kass... svårt att hitta tid när man är en plugghäst till 14- åring och har väldigt mycket i skolan nu, svenska prov precis avklarat ..


next week :

spanska prov kan 6och 7

So Prov Franska Revulitionen

Långa projekt som är smart att börja på ...

Gympa - Hälsa uppsatts till April

Fysik- skriv om en uppfinning och dess utveckling och uppfinnare... osatt klar datum

Syslöjd- Skriv om något inom ämnet textil och berätta om utvecklingen och grunden till ämnet blablabla typ

det är mycket nu men det är det alltid plus att jag spenderar mer tid på gymmet och pappa reser som en tok och mamma jobbar som en galning så jag är ofta babysitter... och jag har fullt upp med en massa saker som ni antaglien skiter totallt i ... skriver när jag känner att det behövs ! puss och kram skumbanan ;) nu blir det snart body pump !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0