Whaats "aap?"

This is how we do it...

så hur mår ni`? fintfint antagligen.
i dag har jag kört lite maxi shopping... det bästa eller hur? i allafall när det gäller små saker som läppglans , pennor och annat mysigt och pyssligt. det går segt med uppdatéringen när jag inte kan updatera från min love phone men det ska väl få ta och lösa sig så småning om. 

sussa sweet


just nu är jag väldigt glad i riktigt färglada härliga läppar , helst i en rosa röd culör.
man blir så glad av det!

Jag tror jag har fått det rätt med läppar och glans nu.. men detta är köpt på.. can you guess? M**i
 
Detta är lite mer genomskinligt men lite åt det röda hållet... köpt på samma ställe som glanset ovanför.





Detta hittade jag hemma. från HM. det har en riktigt härlig rosa färg.

  



Då fick ni en guide i genom några läppglans okså , haha ;) sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0