Hellui from me and Rosie ...

Jep , jag har blivit förälskad. och ja det är inte i en levande person . och ja det är min älskade nya I phone 4. och ja jag har döpt den till Rosie ;) Crazy= Me

I helgen har jag nog inte jort något produktivt eller kul alls... jo jag har ju städat , haha ;) men everything has a cause... jo , de flesta (typ alla) mina friends har varit upptagna på annat håll som bil semester till Italien och Konfa Läger. Så självklart måste ju någon bli ensam och sitta i en soffa hela helgen med sin nya bästa vän, Rosie. it was her witch was hiding in the paper bag from telia ;) men lite family time blev det okså... jag och mamma tog en låång power walk vid havet ut till tylösand och tillbaks, när man går precis vid vattnet och inte vid tylösandsvägen blev det typ 1,5 mil... riktigt vackert! I´ll get you a pitcure . men just nu har jag ett problem , blogg.se har ingen app på I phone så jag får ju antagligen gå över till devote eller så ... för att det inte ska bli så komplicerat att blogga, vi får se , vi får se. ha en mysig kväll puss!



 

 



En av det finaste delarna av rundan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0