Hellu ;)

tjena! Jag fick faktiskt i väg min pappa att kolla på I Phone 4 ;) vi ska bara tänka på hur mycket minne jag behöver så åker vi in i veckan i gen ;) Så snart så ! vad tycker ni ? 16 eller 32 gb eller vad det nu heter... ? vi får se vi får se.
men till en helt annan sak ! jag tänkte göra en hiss.

Compeds munsårs plåster är riktigt bra! jag har haft ett rejält munsår i några dagar nu så i gårkväll köpte jag compeds munsårs plåster... nu är munsåret nästan borta! jag vet inte vad plåstret gör men nägot är det i alla fall... när man sätter på plåstret ser det precis lika dant ut som innan man jorde det.

det enda negativa är att det är ganska dyrt , 107 kr för ung 15 plåster. och jag har fått byta plåster tre gånger på lite mindre än ett dygn nu för att det har vikt sig eller rynkat sig så det inte har täckt såret. men det funkar! så tummen upp för kompeds munsårs plåster ;)


nu ska jag plugga So , ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0