Hej

Nu ska jag börja blogga i gen "happyface"
men hoppas verkligen ni kommer vara nöjda med bloggen!
ska försöka fixa en Decent design men vi får se hur det går
med det ...

och i fall ni undrar om namnet... L-Chic visst låter det
som en mode blogg men icke sa nice visst kommer lite sådant landa här
med men mode för mig är något personligt. man ser på en människa
vem den är genom utseendet först men sen kommer allt annat som fulländar
bilden. Och den du är visas oftast genom kläder och kläder det visar din livstil
vad du håller på med i ditt liv med mera. så för mig betyder hur en person klär sig mycket. 
L- står för Linnea mitt namn. Så L-Chic är i linneaöversättning Linnea Tylenius (jag)
helt enkelt ! 
 


Let's GO !

Kommentarer
Postat av: linnea tylenius

hej :D

2010-09-27 @ 18:25:55
Postat av: linnea tylenius

smilisfunktion works!

thumbsup !

2010-09-27 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0