Hej Sötnosar !

Har ni haft en bra dag ?
det har jag :) kändes skönt. eftersom allt har gått emot mig denna vecka har det känts som. Men nu är jag Back On Track!
 Nu blir det lite pyttipanna och sedan vet jag inte om jag ska ta tag i plugget eller ta en liten Powerwalk... tror jag måste ta tag i läxorna ,och städa mitt rum. Okej verkar som jag har fullt upp i eftermiddag! Inte med speciellt roliga grejer då..  Hoppas ni får en rolig eftermiddag :)
Tror jag lägger upp en liten bildserie sedan (om min eftermiddag ;P )

Dagens Outfit.. Snyggt, men ändå Skönt ! Hann inte ta bilden på morgonen och man ser ju ganska förj*vlig ut efter en dag i skolan Men ni får stå ut med mig ändå ;)
Kolla mitt ansiktsutryck. Haha inte så enkelt med självutlösaren ;) 


 


Halsduk GinaTricot 220 kr (30 % Rea)

Skjorta Cubus runt 200 kr 

linne (bas linne ) cubus
thights (träningsbyxor) Team Sportia 200 kr
Boots DNA 700 kr (blir en när bild sedan )
Solglasögon DNA 200kr
Ring (vet ej,vet ej) bild senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0