God Morgon :D

I dag ska jag orientera (själv!) i skogen. känner mig väldigt nervös..
Så i fall ni hittar en blond tjej i 14års åldern vimla omkring i möllergård i eftermiddag eller kväll så är det säkert jag. Haha hoppas inte det blir så. Då blir inte mami glad för jag har lovat och växla in lite 50 öringar till henne. 
Jag undrar om de kommer hålla typ ett tacktal eller en avskenings fest för 50 öringen? Han har ju faktiskt varit med ganska länge. Kommer ni sakna det lilla brons färgade myntet i plånboken som är så sjukt irriterande och tar upp onödig plats ? haha men jag stör mig faktiskt på alla mynt (som många andra?) Men nu måste jag sticka ska kolla på Kenza och Tyra på Vakna med de Voice ! :) i Kväll är dej ju preimär för deras show Kenza och Tyra show
gillar både kenza ,tyra , webbshower och (Vakna med de Vocie ;) ) så dagen verkar ju inte bli så dålig ändå ! :)
men nu måste jag gå 

Puss Ha en bra dag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0