FUCK!

Okej någon som vill dela min ilska över skolfotton ? känner värkligen att den här veckan verkligen verkligen verkligen inte gillar mig. NU kom de jävla målnet tillbaka. Fan ta skolfotto! I dag har dagen verkligen inte varit bra, jag har fått hem skolfottot jag säger bara bli inte skolfottograf i fall du inte klara av att bli väldigt hatad för det du gör. Vad för blir jag så jäv***la ful? nu ska jag gå upp i mitt rum ,ta på mig mina super mysiga pyamas byxor och kolla på Harry Potter ,dricka te och tycka väldigt synd om mig själv samt tänka ut hur jag ska överleva resten av veckan med bra betyg -_-
veckan innerhåller :

orientering
konditionstest
Politkisk Debatt 
Hjälp !!!
Hjälp!!
Hjälp! 




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0