Dumma Moln...

Hej! :)
Ni vet de dagar då man har ett litet svart moln som följer efter dej vart du än går och i bland börjar regna?. I dag har jag haft besök av det lilla svarta molnet. Det är som alla dålda saker i vardagen , tex hur respektlösa vissa människor är ,hur almänt jobbiga vissa är eller vilket lågt Iq vissa har... allt det har jag reagerat på. Det lilla Molnet sprutar röd färg på de sakerna som är jobbiga eller de människorna som man vill bara spy på. Molnet regnar stenar och salt på en okså så man blir så sjukt arg och det känns som en tjock dimma har lagt sig i hela huvdet och täppt till alla gångar för tålamod ,och trevlighet. så ni som varit i min närhet i dag, jag är väldigt lässen :( haha

Men nu känner jag att jag behöver luft så jag kan bli av med det svarta molnet och börja va mig själv i gen, skita i andras svagheter (som lågt IQ ;)) och återgå till att sköta mig själv. så blir en Power Walk


puss  


Mitt Tipps...
om du har en dålig dag ( som min dag) och bara vill gömma sig i de skönaste kläderna nu kan hitta och den största halsduken du äger, använd reebook easytoone. då gör man ju i alla fall lite mer nytta för de kommer ju fler dagar ? och jag har sett skillnad på mina lår om min rumpa, har inte haft dem särskilt länge men ser redan skillnad! tycker värkligen det är ett bra köp så investera i en snygg rumpa ;)

blev en liten bild på underbara tjejer, förlåt för hur jag varit i dag! not OK.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0