Dirty Dancing

Gud vad jag älskar den filmen ! Så himmla bra :D
Jag undrar hur många gånger jag har tryckt på play knappen i dag? har säkert sett den tre gånger i rad ...
men det är en sådan film som man kan se om och om igen utan att tröttna. Som Harry Potter och Twilight filmerna.
Men sedan finns det ju de filmerna som okså är sjukt bra men det funkar inte att se dem om och om i gen som tex Remember Me och  The last song . Jag älskar de filmerna men man gråter liksom bara första gången och då har man fått ut allt av filmen men vissa filmer som har väldigt mycket att ge som HarryPotter och Twilight (JA,jag är ett stoort fan av båda ) kan man se hur många gånger som helst utan att tröttna.. jag undrar hur många tårar jag har fällt över Cedoric Digory (stavning?) och Sirius Black. Hur många tårar när Bella och Edward skiljs åt... haha nu börjar jag snart gråta över att tänka på det ;P men :thumbup: for these movies.


Vad tycks om designen? nu ska jag bara skaffa er okså sen är ju allt fulländat! 


 Godnight








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0