Willow Smith...

Jag älskar denna cola ,super söta fräna tjej! Hon är hur söt och begåvad som helst och har sjukt snygg stil!  Hon vågar vara sig själv och är världens talang :) Hon kan göra en musik video vid vad 10 års ålder? Och inte verka så töntig som andra barnstjänor ! Tex.Justin Biber? How Geek? Hans mesiga röst och töntiga danser ( Nej,Jag är inget Justin Biber fans men det är min årsikt och Jag tvingar ingen till att hålla med mig ! ) Willow kör värkligen på hårt och är sjukt cool samtidigt :D Hela familjen är ju sjukt cool ! Men med Will Smith till pappa, så vad förväntar man sig? Det är värkligen en super familj... Will Smith världskänd skådis  är han inte komiker med ? eller kanske något jag inbillat mig, Men Jada Pinkett Smith ,Känd Fashionista. Willow Smith Fashonista/ sångerska. Jayden Smith Skådis (Huvudroll i karate kid) och sedan upptäckte jag en äldre bror med Trey Smith . Det är en riktigt härlig familj ! :)

Här kommer Willows musik video Wip my hair... 
(ursäktar dålig kvalitet)

Willow har värkligen lyckats med att ha en söt musik video... Liksom Temat? hur sött? sätta färg på stället,Men hon gör det på ett så coolt sätt hon sätter in Willow i det, Ahhh Fan vilken cool tjej!


 



 


En lite äldre bild (eller kanske sedan i sommras) på Trey,Will,Jayda Pinkett, Jayden och Willlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0