Vad vill Gud mig?

Känner att jag blir bestraffad i dag... när yrslen och illamåendet lagt sig kom febern, kände mig helt instängd hemma så jag tog en liten promenad för att köpa Glass Half baked, Så mot tempo... men de hade ju så klart inte Ben&Jerrys så då var jag tvungen att utöka promenaden till ICA och när jag väl kom dit så hade jag ju så klart tappat 20 kr och var tvungen att vända hem utan glass, sedan låg mina 20 kr på marken när jag kommit en bit och skrattade åt mig-_- då var jag jävligt förbannad och min kropp var så utmattad det kändes som att jag helt enkelt skulle sjunka ner på marken i en pöl , Men det jorde jag inte jag plockade bara upp 20,an och gick så fort jag kunde hem där jag kollapsade gråtandes över min jävl*a otur ! blir bara så himmla irriterad på att vara mig. Can't i just change body ? please...

Kommentarer
Postat av: Christian Schjelderup

Takk for fine ord, Linnea.. :)

2010-10-11 @ 19:23:20
URL: http://csone.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0