Söt Film :)

"Dumma Mig " var vad man kan kalla en söt film :) en ondskeful liten gubbe med små söta gula hjälpredor som adopterar tre små tjejer till ett projekt och blir snäll ;) haha men det var en väldigt sööt film. kan man ju säga ;) det är nog det enda jag har att säga söt . Haha Tack till söta lilla kajsa som ville vara med mig och Wille i dag . du är en Underbar vän <3 Och hoppas det har gått bra i dag för er, Ellen och Issa som har tävlat i lag SM i Rytmisk Gymnastik :D Ni har säkert varit jätte duktiga ! Nu ska jag gå upp på mitt rum sätta på lite skön musik och börja skriva på boklistan jag har tänkt lägga ut här ;)  


Puss 



 To days look ;)


Solglas ögon Dna

Halsduk JC

Tröja (kommer inte i håg namnet på butiken)

Jacka H&M

Byxor Cubus

Skor DNA

Vantar Gina


DETAILS TO DAY... 

Ring JC

Boots DNA

Halsband Vet ej 



 


    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0