Skönt program...

Fan vad skönt program... sveriges härligaste familjer, Vadför kunde inte min pappa okså sjussa mig på en longbord till dagis när jag var liten och låta mig gå i trosor? En liten flickas dröm...

Nu till något helt annat, Vadför får alltid det äldsta barnet skiten för ALLTING ? Så är det i alla fall hemma hoss oss, och gissa vem som har dragit lycko lotten och blivit äldst? Jo JAG -_-
tex min bror "sparkade " mig lite så här i ansiktet och vad får man då ? jo
- linnea, sluta reta din bror?
vadfan har jag med saken att göra?
och sedan hade jag och mamma en liten konversation...
-jag, Ludde jag tycker du ska bli "bög" för de är så himmla härliga och
sköna människor som verkligen vågar vara sig själva och jag vill att mina
barn ska ha en homosexuell morbror...
- Mami , Linnea inte sådant språk !
säg inte bög !
-Men det heter ju det ! 
- din bror ska inte bli bög!

liksom vem är det som har förutfattade meningar här?
jo min mamma, inte för att hon har något emot dem på
riktigt hon har faktiskt ganska många homosexuella vänner...
men det är bara för att det handlar om mig!

vad har folk emot det äldsta barnet?

hjäälp mig!


puss och kram L-Chic

Kommentarer
Postat av: Neha

Hahah, lite så är det i min familj också

2010-10-13 @ 10:19:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0