Ny Taktik...

Känner att varge gång jag har skrivt att jag ska ta ut mitt feta as på en PowerWalk händer inte det... så därför väntar jag till att skriva det efteråt ;D Så NU har jag tagit ut mitt feta as på en Power Walk :D Jätte skönt ! :D Tack Kajsa för att du jorde mig sällskap :) Känns som jag har haft en svacka nu men när man kommer ut i den sjukt sköna Höst luften och har en go kompis att snacka med så löser ju sig allt :D Haha Nu ska jag göra något som ni har fått höra många gånger ... Moovie Time :D blir gossip Girl i dag med.. Vill ju kolla klart ! :D  


PS... Grattis www.ensyster.blogg.se som Vann min lilla bloggtävling :D Denna super söta tjej driver en blogg som handlar om Hennes liv Som Blandanat Rytmisk Gymnast och grattis till SM Guldet i lag SM :D


Puss och Kram L-Chic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0