To day... Yej, vad har jag jort i dag? Jo! jag har ju haft Matte prov ;) Kändes som det alldrig tog slut, är okså väldigt osäker om det kommer sluta som MVG eller IG och magkänsla är ju inget att lita på eftersom det oftast inte går som jag har trott det ska gå... Så därför har jag börjat tro en massa olika så att inte någon konstig gud (om det nu finns någon sådan ) ska ge mig IG bara för att jag trodde på ett VG ? Aja nu kom jag in på mina cp tankar i gen. Men efter skolan åkte jag och kajsa hem och gick i genom lite Eng till Eng provet i morgon , JA vi håller på att drunka i prov, efter höstlovet v.45 har vi både hemkunskap och Fysik prov... Men sedan åkte jag med mami in till stan och lillebror , ville köpa en liten birth day gift till min Ulf (vet inte riktigt vad jag ska kalla honom, kan inte kalla honom morfar.  För den enda morfar jag har haft är Min riktiga men han dog :/ och min gammelmorfar... men han är mycket närmare än en vanlig människa man känner eller släkting, Han är Ulf helt enkelt ;) det kan vara svårt med benämningar för folk som står en nära men som är släkt men man är inte relaterad till den personen... Och man har namnet Tex, Morfar upptaget . ) Men nu ska jag fortsätta Cpa loss med min fantastiska sångröst och sjunga mig igenom Pigwidegon ,KISS AND LOVE BEAUTIFUL PEPS...



PS, Jag älskar minimorötter! DS.



Kommentarer
Postat av: MADDES

hehe eller hur :) Gott med minimorötter, det var längesen. Kanske ska köpa hem det! Hur har dagen varit? kram

2010-10-27 @ 22:23:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0