Måndag eller Tisdag? ...

Känner mig bara mer och mer förvirrad för varge dag som går, Har verkligen varit osäker på vilken dag det har varit eller är i dag, det känns som Tisdag men är Måndag?... Ahh jag hatar det! känns som jag är ensam,helt förvirrad i ett stort svart unviersum. Men slut på mina konstiga ideer , I dag har vi eller jag och min klass så (vi) varit på en förfalsknings grej på Halmstad riksmuseeum... tror jag det heter. Först visades en liten film om typ hur man förfalskar hamburgare? och fotoredigering,efter det fick vi redigera våra ansikten på photoshop(de hade tagit en bild på oss innan...) den blev inte så bra kan man väll säga... Hahaha . Efter det så fick vi gå på typ en konstutställning med förfalskade bilder... Aja det var vad typ hela grejen gick ut på , inte super intressant men det funkade. Nu ska jag plugga , Fick MVG på mitt SO prov :D Och nu är det bara Engelska och Matte prov kvar tills Höstlov ! Ska boka tågbiljetter för på fredag åker jag upp en sväng till Sävsjö och hälsar på mina underbara Mormisar (mormor och gammelmormor... ) och Ulf ,kände att det var alldeles för länge sedan jag var där och kommer inte hinna på höst lovet pga.. Renovering av mitt nya rum :D Kommer åka med mormor ner på söndag i gen. Men nu måste jag värkligen sluta mig vi ses PUSS och ha en mysig eftermiddag :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0