Lördagen...

Hej :)
har upptäckt att jag inte har skrivit ett enda inlägg på hela dagen,Ojdå haha
Men nu har jag kollat på Film med min kusin (syster,bästavän,själsfrände) först kollade vi på denna supersöta film som hette Klara tror jag, den är baserad på de häst böckerna om klara. läste dem när jag var liten så tyckte det kunde vara kul att se filmen :)och den var jätte söt! Sen kollade vi på den filmen som jag nu inte kommer  i håg namnet på för det var ett väldigt långt namn... men den handlade om en odödlig gammal gubbe som hade slutit ett vad med djävulen om att hans första barn skulle djävulen få när barnet fyllde 16... mot odödlighet,en väldigt konstig film men ändå lite facinerande, Tycker du ska se den även om den var välldigt konstig. Nu ska jag Nana Puss och Sov sött :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0