Juléen är häär,å lyser fint på jorden.... lalalalaaa

Om 2 Månander är det JUUL afton ! :D "Happy face" om jag lyckas med mina fina övertalnings metoder (dont try them at home) som... "Paappa, jag kan ju inte ha en mobil utan android!" och "Pappaa jag kan ju inte använda den mobilen jag har nuu för den är jäätte gammal.."det är bara min underbara papi som får lite dåligt sammvete av dem , men i allafall då kanske eller antagligen så har jag en Iphone 4 i mina händer :)
Har era föräldrar också sådanna ursäkter som " Jag fick min första mobil när jag var 20 år " och "du är alldelles för ung för att ha en sådan dyr mobil.." Jag fattar inte den sista ursäkten, liksom vad menars med att man är för ung? Så man använder en mobil mer när man är 40 då ? Man har ju större användning när man är i tonåren och måste använda mobilen till tidsfördirv,bussbiljett, miniräknare ;) , nå folk och bli nådd. Min mami kan knappt sätta på en mobil så , Men 30+ använder ju mest sin mobil i jobbet, vi som inte jobbar tar ut mobilens extra "potenciall" Hahaha antagligen eftersom vi har lite mer tid till att göra onödigheter ;) Men nu ska jag plugga, kände att det var roligare att titta in här i stället ;) PUSS och Glöm inte att köpa adventljusstake ;) 





Kommentarer
Postat av: Kristine : )

Hahah nice bilde! :-D

2010-10-24 @ 20:37:35
URL: http://lykta.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0