I fell in love...

With Thomas Di leeva! den va oväntad .haha ? ;) Men jag har sett reklamen till "Så mycket bättre"
och såg första avsnittet och då var det Thomas Dilevas dag... Fan vilken underbar person! Han går runt och ser ut som Jesus i färg glada påhittiga klänningar och är bara helt enkelt extreemt jordnära! Han verkar vara den gulligaste personen någonsin... Och hans täxter har sådana bra meningar, NÄ TUMMEN UPP FÖR THOMAS DILEVA! (ps. jag vet ni tycker att jag är jätte konstig som sitter hemma och lyssnar på någon konstig gubbe som kanske våra föräldrar skulle gilla men I LIKE I`T! )

Här kommer en härlig låt ;)



 


Detta är en så sjukt sköön musik video! Hur cool var han inte när han var ung? Så sjukt cool!! 

Nu ska jag kolla på Gossip Girl PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0