Hola!

Nu har jag gått lös på www.posh24.se eller på deras röda mattan album ;) Jadu det är så jag spenderar mina lediga timmar när jag inte ska lämna soffan..  Life of Mooii :)
Så det kommer antagligen komma upp lite läckra klänningar och inte så läckra med mina tankar :)

Vi kan börja nu ...

 Denna fantastiska vita dröm innan jag har lagt mina fingrar på den,ska bara göra en liten skilland... 
  Jag tyckte att det gråa "bandet?" var för "hårt" så jag vill på den här klänningen sudda ut "bandet" så att det blir en mjuk gråaktig färg ovanför "smycket" i stället.Så smycket blir mer framhävt för jag älskar värkligen sådanna smycken... Vad tycker ni ?


Puss och Kram L-Chic <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0