Hellu Sweeties :D

Jag skyller min dåliga uppdatering på att jag har biologi prov i morgon och duktig som jag är har jag pluggat,och sällskapat kajsa när hon har pluggat ,och pluggat :) Men tog en liten paus och  följde med mami till skopunkten och köpte (eller fick ) ett par uggliknade väldigt mysiga skor som passar mig perfekt de dagar då jag inte orkar med bootsen konversen är för kalla och gympa dojjorna för hårda ;) men skorna eller vad man nu kan kalla dem :) är beig bruna liknar låga uggs och har en liten knapp haha det blir en bild på dem i morgon men nu börjar jag känna hur tröttheten rammlar över mig så ska kolla på robinson och Kenza Tyra show sen blire nana


Puss och Kram L-Chic


Ps. om du har något innanför pannbenet så träng dig inte i matkön folk kan bli skadade och det är förjävla respektlöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0