Hallägra Rådet...

Hallägraråd i dag, det är faktiskt väldigt kul :D Det är kul att få vara med och komma med ideér och få resepentera klassen :D Sen var det 7 stycken (jag är en av dem) som ska få åka på en föreläsning om hur hela grejen funkar ,odförande ,sekreterare ja alla grunder för ett bra elevråd så får man möta andra elever som sitter i elevrådet på deras skola, så det ser jag fram emot :D Nu ska jag ta något att äta,känner hur hungern smyger sig på mig.Sedan ska jag repetera So'n. Puss :D



I kväll går jätte många bra program på tvn :D
Sveriges Skönaste familjer följt av Desperate HoseWifes och kvällen avslutas av Cugar Town :)

Mysig kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0