Haha (var den mest fantasifulla rubriken någonsin ? )

Jag och Ellen har haft en lång konversation om den nya tjejen, som inte ens har kommit än. snacka om stackars lilla flicka eftersom hon är kusin till en väldigt irriterande tjej som precis har lämnat våran klass kändes det lite som Fuck, Shes Back ! (in a diffrent way ) men konstiga som vi är har vi kollat upp den här tjejen asså ;P haha och fått uppgifter om att hon inte är lik sin kusin alls... så Maybe we get lucky this time? och får en decent tjej till i klassen ! :) har redan ett underbart stor tjej gäng på ung 8 pers i klassen som jag tackar Gud för och utökar järna det med mer girl  power ;) Men vi ska i allafall försöka få henne och trivas (om hon inte är en beatch...) så hoppas hon kommer trivas ! :) Haha nu ska jag ha ångerst över mitt spanska prov i morgon Oups .. :S hoppas jag kommer i genom det, men jag har blivt av med det lilla monstret som har spökat i min kropp under det senaste dygnet känns det som så Linnea is back on track ! :)

Sleep Sweet kiss and hugs L-Chic ! :)

Kommentarer
Postat av: E

sv; ja ellerhur! :)

2010-10-11 @ 22:00:46
URL: http://elleneliza.devote.se
Postat av: B R O W N S U G A R

natti ;)

2010-10-12 @ 00:10:31
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: En i klassen

"Inte för att det finns så många andra förslag på vänner i klassen..."

Tack, det kändes verkligen värmande!!!! :@

2010-10-12 @ 17:43:16
Postat av: linnea tylenius

det beror ju på hur hon är eller hur sötis? men vi är inte så många i klassen... eller det är väldigt "grupp indelat" jag menade inte så ! tänkte mer att hon inte ville vara med killarna och då finns det ju bara tjejer kvar ? eller ...

2010-10-12 @ 17:50:15
URL: http://lchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0