GossipGirl

Har precis kollat på Första avsnittet i sängsong 4 GossipGirl! :) Ahh nästa avsnitt nuu! Gud vad bra GossipGirl är ! Jag älskar de serier när man ser liksom omgivningen är mer en drömbild , liksom Humphys lägenhet är precis hur jag vill ha det när jag flyttar hemifrån ! och färgblandningarna ... Vem vill inte se ut som Serena? och sedan krydda på med Intriger och shopping, kärlek, shoping, fantastiska lägenher, vackra bilder över New York  ,Shopping... Ahhh!
Känner att det träffar så rätt med säkert alla tjejer på något sätt, Tack till skaparen/skaparna av GossipGirl!
I fall ni missade avsnittet i söndags (som jag jorde) går det att kolla på Kanal5.se gratis (som jag jorde nu) det kommer gå att kolla på alla avsnitten efterhand som de kommer på kanal 5 annars går GossipGirl på kanal 5 på söndagar klockan 7 tror jag men är inte riktigt säker klicka HÄR så kommer ni till kanal5.se/gossipgirl

Puss och kram XOXO L-chic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0