God Morgon :D

To day så ska jag och min Söte lille bror gå på bio :) "dumma mig" heter den svenska översättningen.
det är den filmen med en massa små gula figurer... Haha förstår ni? ;) Men den har Sverige Premiär i dag så jag ska spendera lite tid med min lilla bror så det kommer bli mysigt :) I dag är det okså konditions test -_- känner att jag börjar få nog av det här med att vara duktig på gympalektionerna för att höja snitt betyget. Men men vad gör man inte för sin framtid? haha hoppas ni får en suverän dag ! :D 

                                                                   
Puss och Kram  L-chic 
                                                            Ps. Vad tyckte ni om Kenza Tyra Show ? Själv tyckte jag den var väldigt bra 
                                                             och väljord gillade mest det med läsarens dröm ,det var väldigt bra ! och 
                                                               ett bra val av dröm ;) Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0