Gääsp...

Tänkte skriva atcho.. men så låter man ju inte när man gäspar ,haha
har bakat super goda muffins med min lillelillebror Wille och hans kompis så känner mig väldigt trött just nu,småbarn är väldigt utmattande.Hahaha skulle alldrig klara av att vara småbarnsförälder även om jag nu har en unge på 6 år hemma men man kan ju fly från sina syskon (thank God!) Så Alla småbarns föräldrar jag tycker ni ska få beröm för att ni äns överlever,Men vad gör man inte för sina barn? Men nu nä nu vet jag inte riktigt vad jag skulle göra,fan korttidsminne asså. Men har ni tänkt på Kenza? Hur mycket tur verkar inte den tjejen ha? Hon ser fantastisk ut,Hon blir inte tjock,Hon tjänar hur mycket som helst för att vara 18/19 år? , Hon kan sjunga,och ja gud jag vet inte vad. Men tänk att ha sådanna fördelar,ja hon har säkert haft många motgångar okså men nu fokuserar vi på det posetiva här.
Puss Nu ska jag nog nana (lite tidigt för mig kanske?) men ska i alla fall lägga mig och läsa i den andra boken i serien the hunger games som jag verkligen kan rekomondera !


Ps. Hur snygg är inte denna vinterjackan? Ni hittar fler här Absolut Boston 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0