Film ;)

Nu ska jag krypa upp i min stora säng med en kopp hot chocolate eller te och kolla på en film . Har en sådan dag då man  bara vill krypa i hop sig till en liten boll och gömma sig under lager av täcken. som att man är naken ...
När man läst en sjukt bra bok och inte riktigt kan släppa den och inte har nästa bok i serien, vill bara läsa resten av böckerna i "The Hunger Games" ! Eller i alla fall vill jag ha läst dem så jag vet allt och inte behöver ligga här tom på infomartion ! haha är desperaat. Ett tipps börja inte läsa en bok om du inte har fortsättningen hemma brevid dig redo att läsas ;) om det nu finns en fortsättning. AHHH känner mig som ett litet pysko


Puss L-Chic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0