En liten Ego Boost till vår Älskade Blondinbella...

Läste precis att Isabella Löwengrip (Blondin bella) känns lite dumt att skrva så för jag skulle bli jäkligt förvånad om någon inte visste vem hon var, men i allafall Har hon och Nils Brytit upp ? Liksom de var ju hur kära som helst för bara några veckor sedan ? Jag är inte bra på att hänga med i svängarna men man har ju fattat att de har haft det lite svårt. Även om jag inte kunde fatta det heller, men Nils har kanske inte haft samma känslor för Bella som hon har haft för honom, och hennes födelsedag! Nääh jag fattar inte den här jävla kärleken , Tycker så himmla synd om Bella som kommer hem från Plugget och blir dissad . Aja Lycka till ändå bella! Och Du ska alltid veta att den viktigaste relationen är den som man har till sig själv, Du är min förebild och En fantastik och Vacker 20 åring . Grattis! Dagen kommer ju i allafall bli minnesvärld även om kanske på ett inte så bra sätt :/ GO Bella ! 



Hon har alltid försökt hjälpa oss, nu när hon är som mest sårbar är det dags att hjälpa henne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0