Ulla ,Ulllla Ullaareeed !

dagen är spenderad i ett fullpackat underbart galet otroligt fantaststisk ullared ! ;)
Köpte några fina ljus stakar och lite annat. Man blir helt gaalen där ! kände hur alla saker drog  i mig, och all shopping anda , och prizerna . HJÄLP !!
I fall man kan hantera stress och älskar ordet CHEEP så är det paradise ! Det är extra kul när man är där med kajsa som är bäst att ha med i ullared ! I morgon blir det kyrkan ( don´t ask...) och Laserdoome :D super bra helg hoppas ni hare toppen och sorry för min super kassa uppdatering kul att ni följer mig ;) PUSS 

Ps. prova en sådan värme mask , super skön ! 

Kvällens låt :)  







Kommentarer
Postat av: ellen

nice =) vilka ska du till laserdome med? <3

2010-11-13 @ 22:37:53
Postat av: linnea tylenius

Kajsa på min lillebrors 8 års kalas ;) <3

2010-11-15 @ 17:22:24
URL: http://lchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0