Tråkigt :/

NI vet mest aktiva listan ? ingen kan ju ha missat namnet 14 år och gravid?
det skulle ju till och med en blind lägga märke till.
men självklart så klickade jag mig in där av min välldiga nyfikenhet och mitt intresse av udda grejer. liksom alla andra människor... det är ju liksom som någon av mina vänner blev gravid :S?
men i allafall tjejen verkade gullig och klara av det hela bra men så får man läsa om idioter som varit inne på bloggen och döds hotat henne? vill ni veta en sak det är SJUKT !!!! vad tror ni en 14 årig gravid tjej behöver ?
är det hot ? jag förstår inte alls vad fan som rör sig i dessa sjuka människors huvud! i fall jag blev gravid någon gång skulle jag alldrig i hela mitt liv göra abort? ta död på en människa. NOT jag ber er som håller på såhär att lägga ner det direkt. ge henne STÖD i stället. ville bara få ut lite av min ageriaton Puss alla normala männiksor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0