Torsdag..

I dag har min hjärna känts som en stor jävla deg klump.... 
Spanska provet gick åt bombsingen... jag satt och kunde precis alla svaren och visste dem när jag gick in i klass rummet.... men när jag satt där så var det som en tät dimma la sig och täckte allt. Så jag kunde inte äns få fram grunsvaren i verben... Det stod helt still helt enkelt. Efter bilden så gick jag hem. mitt huvud känndes som en degklump så Fysik provet som jag okså kan utantill skulle gått åt hel...  och det är så bortkastat. Jag kände att min hjärna inte skulle ta in mer och min kropp var alldeles för trött för att stanna så åkte hem och vilade. Man ska inte gå i skolan de timmarna man inte tar in något för då blir det bara en negativ effekt. Men i kväll blir det Gymnasie Mässan, känner att det är hopplöst att komma in på naturvetenskap för tillfället, jag pluggar och pluggar och pluggar men det går inte... har bara fått 1 MVG och det var So... och lite för många G . Måste väll bara plugga ännu hådare... FAN några tipps snälla? och inte det med att sluta plugga . jag har försökt och då skiter det sig ännu mer. men nu ska jag försöka sova lite PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0