Tisdag sista Oktober ...

Fysik provet i dag gick bra ! :)
kändes som ett VG och man får ju alltid hoppas på det bästa ;)
Vår käre tyskalärare kom ju också med en rolig överaskning! ja oföberätt prov -_- det känndes ju inte lite surt! speciellt i C-språk som jag bara har pluggat denna terminen så kan ju inte säga att det är något topp ämne. är jäkligt glad om jag får G. och jag nöjer mig alldrig med ett G annars. 
Efter plugget drog ( okej det lät lite sjukt och så inte jag ;) ) ... hmhmhm efter skolan så cycklade jag och K hem. Det är sjuukt kallt ute! det sveed på benen ju ! vi jorde det vi är bäst på , vi tog det lugnt och bara va  ;) super skönt med de vänner som man bara kan vara sig själv och inte behöver göra något al the fucking time!  Men nu så såg jag att min tv Tisdag har lagt ner -_- sveriges skönaste familjer , desperate Housewifes och Cugar Town är slut! :'( Så har hittat en webb show som har fått bli min nya hobby ;) och köpte lite skön literatur för några dagar sedan vid namn City of Bones så jag tror jag klarar mig! :) här kommer ett litet avsnitt och länken till min nya youtube kompis ;)

http://www.youtube.com/user/ShaneDawsonTV2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0