okej ett litet damp inlägg innan jag börjar...

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HOLLOWS PART ONE !!!!! 

Så jävla bra ! men den slutade alldelles för fort.... jag har ingen aning om hur J.K Rowlings huvud kan få fram en story som innerhåller både fantasi , komplicerad kärlek , vänskap , sorg , "ondska" , godhet, ännu mer fantasy , humor ... You name it! jag förstår inte hur man kan komma på något så sjukt kompicerat men ändå kristallklart som innerhåller allt som det ska innerhålla! asså shetans. TACK TILL J.K ROWLING OCH ANDRA MÄNNISKOR MED EN HJÄRNA SOM KAN PRODUCERA NÅGOT SÅÅ BRILLIANT!!!!!!!!!!!!!! FAN , VILL BARA SKRIKA ! AHH
och omgivningen där allt utspelas är bara så perfekt så magiskt så man gråter för man inte får uppleva det på riktigt. JAG VILL OCHSÅ VARA TROLLKAR/WITCH  . Tänk och få komma på en sådan "historia"då är man ju typ helt tillfreds ställd så långt ens drömmar kan nå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0