Harry godnatt...

Var det någon mer än jag som kollade på Behind the magic tror jag det hette.... på kanal 5. väldigt kul info! :) men jag undrar vem som spelar Voldermort... Fan nu kommer jag inte kunna släppa det. Men väldigt intressant hur de jorde kvastarna mm... Fan vilket otroligt jobb! Men jag fattar inte hur J.K Rowling kan ha kommit på allt och sedan hur ressigörerna har jort filmen... kan inte tänka mig den bättre. Hoppas min hjärna blir så smart? Haha  men fan kan inte sluta beundra henne... Ps. I fall ni går och ser på Harry Potter på bio eller film eller läser böckerna så ha i baktanke att du inte kommer kunna släppa det förens efter en låång tid tillbaks... jag är nog ett prakt exemplar på det ;) ds. Mn nu ska jag sova... är så jäkla trööt!! Godnatt små Harry Potter Fans ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0