Domelidomdom

Söndagen var super...
Lite skamligt att det var första gången på 14 år som jag varit i kyrkan när det inte varit dop bröllp begravning eller något sådant.... men det var faktiskt lite fridfullt? måste gå 15 gånger i kyrkan tills jag ska konfimera mig i nissaström  i sommar! det ska bli jätte kul hoppas jag. men efter kyrkan var det laserdome . jag och kajsa våld gästade min lille söte brors 8 års kalas. Det var sjukt kul ! :) och jag vann tredije omgången :D super smile haha... I dag har jag varit på elevråds utbildning hela dagen, väldigt inspirerande ! har bara känt mig extremt trött och har frysit hela dagen ... tror att ett litet otäckt månster är på väg, Tråkigt det är värkligen något jag försker undvika eftersom jag inte har råd att bli sjuk nu. har alldelles för mycket i skolan. men vi får hoppas på ett litet mirakel, i morgon ska jag på brandutbildning med skolan, vet inte riktigt vad det ska vara bra för men men ... Nu ska jag fortsätta dränka mig i Kayne West som nu har fått äran att bli min favorit artist ;) Huge Avard ;)

Pusseliipuss puss :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0