Can´t tell me Nothing...

Handbolls tunering i dag ! :) vår klass som alltid är den mest omotiverade osportiaste klassen vann :) både vi girls och the guys , vi brukar vinna sånna grejer  men tror vi känner oss mer motiverade när man är ganska bra på det och vi får tävla ;) Jag har ju gått i Handboll i två år tills för några månader sedan. Så det var kul :)! det är alltid kul och vinna ;)
Nue måste jag göra något ni har sett mig skriva miljontals gånger innan, jo jag ska faktiskt plugga ! chockade ? skulle inte tro det.

Puss och hej snö pastej <3 



Grattis till Mickaela som driver bloggen 14 år och gravid... hon har fått sin lilla dotter Kelly :)


PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS


Ps. sök på youtube på rubriken i detta inlägg så får ni lite sköön musik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0