A smal part....

Hola!
blev ett par sjukt snygga skor från DNA i dag ;)
kännde att jag behöver ett par varmare och ett par snyggare ....
köpte de varmare i dag! fast de var ju så klart snygga också ;) Sedan gick jag och Willis på bio ! den var jätte gullig och 3D är ju alltid kul ! Nu har jag laddat ner mina mobil bilder första gången denna höst... ja ja ja vet att jag är lat! men här kommer lite bilder ... i efterhand ;)



 



Mina super sötas höstskor som jag hann både köpa använda och slänga innan jag visade er dem ;)



 


En härlig dag i skogen i lilla oskarström med gummzan :)

   En höstlovs dag som jag spenderade i ishallen.... KALLT!


  Jag och felicia skulle skrämma våra föräldrar genom att skicka en bild när vi röker... tuggogummi gigz då ;) jag lyckas se lite ganzta ut men felicia avsöljar oss ;)
'
   Och här är det tvärt om ! dame it ;)


 
s
ötnosen på mitt Favvo Café Roberts Coffé ! 

  Fan vilka coola syskon ! 3D skölppadds filmer kräver coolhet ;)  


Det var everything PUSS!


men jag kan ju bjuda på lite juuv jul musik ;) en favorit på¨jul spellistan :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0