Nu är det jul nu är det jul lalalalalala....

1 December 2010

Guess who got an A on the So Prov? ahahaha... Mooiii!!! "Happy Face!" 

So har varit mitt ämne denna terminen känner jag . Har lyckats jävligt bra på proven och det känns super skönt! Det måste få gå uppåt någonstans :) 89.5 av 93 poäng :D våra första betyg sätts om 10 dagar . men eftersom det är våra första betyg kommer de vara lite försiktiga. Men det blir skönt att få veta vart man ligger :) 
Nu ska jag krypa ner någonstans med min nya bästis :) City Of Bones! Jag tycker värkligen ni ska läsa den . har väldigt svårt att hitta bra böcker och nöjer mig bara med det bästa och City Of Bones är AMAZING! även om den inte spelar i samma liga som mina själs fränder Harry Potter och Twilight. Men man kan ju inte ha föör höga krav eller hur ;) föresten så är det ung 1 och en halv vecka tills jag ska åka skidor med underbara Kusin Vitamin :) Just so you know ... Love you guys puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0