Nostalgii...

Ni vet när man sitter och kollar på storbloggarna som Blondinbellas , Kenzas och Tyras ... När de lägger upp inlägg som detta jorde jag för så många årsedan.... lalala  den bliden som man får nu den hade man ju inte alls då ! liksom Kenza och Bella har ju ändrats jätte mycket och jag kommer i håg då blondinbella var med i let´s dance, jjag visste vem hon var men det var då jag började föjla hennes blogg. och sedan Kenzas och Tyras vid Bella Tyra show. Det känns ju inte alls så länge sedan ! liksom 3 år ? har jag bloggat i tre år ? det är sjukt! även om det har varit olika bloggar och lite från och till men ändå . man har ju ändrats i takt med dem... jag har gått på hallägra i tre år! och man kännde sig så stoor när man började och nu kollar man ner på de små 6 orna och undrar hur fan man kunde vara så kaxig då ? sjukt vad tiden går snabbt !! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0